Servicii Resurse Umane
Servicii de resurse umane nu inseamna doar angajarea unui salariat si incheierea unui contract de munca. Implica multe responsabilitati, drepturi si obligatii pentru ambele parti. Obliga la cunoasterea si aplicarea corecta si la timp a legislatiei in vigoare, respectarea ei incepand cu prevederile Codului Muncii, continuand cu asigurarile sociale de stat si de sanatate, securitatea si sanatatea in munca, s.a.m.d.
Resursele umane constituie un potential uman deosebit, care trebuie inteles, motivat sau antrenat in vederea implicarii cat mai depline sau mai profunde a angajatilor la realizarea obiectivelor organizationale.
Domeniul “resurse umane” s-a bucurat de multă atenţie în ultimii ani deoarece el este parte a vieţii fiecărui individ. Firmele – în economia bazată pe cunoştinţe – sunt provocate să-şi asigure nevoile de personal calificat în pieţe ale muncii caracterizate prin evoluţii complexe, inegale şi, uneori prin insuficienţa unor categorii de specialişti.
Va oferim consultanta si servicii in vederea implementarii si respectarii tuturor normelor legale in vigoare din Legea 53/2003 actualizata, Contractul colectiv de munca aplicabil, Legea pensiilor actualizata, Legea asigurarilor sociale de sanatate actualizata, Legea Somajului actualizata.
Va punem la dispozitie oferta noastra de servicii de resurse umane care va fi indeplinita adecvat, in conformitate cu legea si in acord cu cele mai bune practici din domeniu, la cel mai bun raport calitate/pret:
1. Asistenta la incheierea contractelor individuale de munca.
- Recomandari privind clauzele contractuale;
- Redactarea contractelor individuale de munca;
- Intocmirea dosarului de angajare( copii dupa documente personale)
- Inregistrarea contractelor individuale de munca in Revisal, implicit infiintarea Registrului general de evidenta al salariatilor
- Transmiterea datelor din Revisal, in format electronic, la Inspectoratul Teritorial de Munca
2. Administrarea contractelor de munca:
- Intocmirea si inregistrarea actelor aditionale pentru modificarea contractelor individuale de munca;
- Intocmirea si inregistrarea documentelor necesare pentru incetarea contractelor individuale de munca:
- intocmirea documentelor in vederea obtinerii somajului de catre angajatul disponibilizat ;
3. Administrarea dosarelor salariatilor:
- Incadrarea in conditii de munca ;
- Completarea informatiilor privind functia de baza ;
4. Intocmirea si depunerea declaratiilor privind:
- Contributiile la asigurarile sociale de stat;
- Situatia angajatilor in sistemul de asigurari sociale de sanatate;
- Contributiile la fondul de somaj;
5. Completarea si inregistrarea fiselor fiscale precum si a unor declaratii specifice conform normelor legale aplicabile la data intocmirii lor. Distibuirea fiselor fiscale catre angajati in termenul prevazut de lege.
6. Intocmirea diverselor documente necesare angajatilor:
- Adeverinte de salariat; pentru obtinerea de credite
- Adeverinte privind plata contributiilor;
- Adeverinte privind retineri, deduceri
7. Organizarea si urmarirea controalelor medicale periodice si a examenului medical de angajare. Intermedierea colaborarii cu un cabinet de medicina muncii.
- Efectuam programarea angajatilor pentru controalele medicale periodice;
- Primim rapoartele medicului de medicina a muncii;
- Transmitem clientului reconandarile acestuia.
8. Obtinerea si reinnoirea permiselor de munca pentru straini.
9. Intocmirea Regulamentului de ordine interioara si a Contractului colectiv de munca la nivel de unitate.
10. Consultanta in fundamentarea structurii organizatorice, intocmirea Organigramei si a fiselor de post.
11. Informarea periodica a clientului in legatura cu modificarile legislative in domeniul muncii si salarizarii.
12. Obtinerea certificatelor care fac dovada platii contributiilor datorate de catre angajat si angajator.
13. Informarea angajatilor in legatura cu:
- Vechimea in munca acumulata;
- Drepturile care decurg din calitatea de asigurat la sistemul public de pensii si la sistemul public de asigurari de sanatate;
14. Consultarea in rezolvarea conflictelor de munca sau la negocierea contractelor individuale/colective de munca.
15. Reprezentarea companiei in situatii de control I.T.M.
16. Reprezentarea in instanta a companiei.